2.489 visninger
|
Oprettet:
JTK - Danmarks dranker :-D T
11. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
11. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
Mændenes rettigheder under graviditet. {{forumTopicSubject}}
Hvad mener i om det?
De har jo i grunden ikke meget at skulle have sagt.
Hvis ikke de ønsker barnet, har de blot værsgo at betale x antal de næste 18 år.....
Og ja, jeg er skam indforstået med at hvis man er gammel nok til at have sex også må være gammel nok til at tage ansvar af ens handlinger.... Men det må da stadig være grotesk og frustrerende ikke at have noget at skulle ha' sagt - hvad mener i?...
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Emner: 299 Svar: 2.844
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Det er så klamt de der piger, der vil være mødre og er ligeglad med hvem faren er og bla.bla. Specielt unge mødre - De fleste er jo problembørn.
Stakkels børn..
Jeg gider sgu ikke bruge kondom. Men gider hellere ikke være far. Hvis jeg endda skulle gøre en gravid, som ikke vil have abort. Skal jeg nok skaffe en 'abort-pille' og tvinge den i kæften på hende.
Min kæreste har været gravid flere gange, men fået abort. Sidste gang, ville hun have barnet. Jeg fik efter lang overtalelse overtalt hende til at få en kat i stedet. Derfor har jeg en kat nu.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
Det må da være fair. Hvis hun mod hans ønske om en abort, forsætter graviditeten. Burde manden ved skriftlig dokumentation, kunne fralægge sig at skulle betale. Samt at kvinden ingen offentlig hjælp skulle have. Andet end at barnet bliver bragt i en plejefamilie eller lign.
Jeg kan ikke tage de der problembørn. Har set lidt unge mødre. Kæresten kan godt lide at se det og hold da kæft. De er alle sammen jo helt tabt? Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at folk der gerne vil filmes, ikke har så meget intelligens osv. Det kan jo godt være tilfældet. Men stakkels børn. Overvej at have en mor, uden uddannelse, job osv.
Stakkels børn
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455
Hvis man vil have sex uden beskyttelse så må man jo ønske børn...
Min kæreste har gjort klart overfor mig, at sker der en ups'er herhjemme så beholder hun barnet... Det er sgu noget man er nødt til at gøre klart i et forhold.. Ja hun ved godt at jeg ikke føler mig klar til at have børn, men så må jeg smutte siger hun.. Fred være med det hun går jo også igennem en hel masse arbejde som hun selvfølgelig selv siger ja tak til... Men der skal to til at danse tango, vi har været lige gode om det... Synes også det ville være iorden at man kunne fraskrive sig alt, så vi mænd var fri for at betale for barnet i 18 år..
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 455
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 143
okt 2011
Følger: 21 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 213
Og nej, ikke alle unge mødre er dårlige mødre. Jeg kender flere der har gjort og stadig gør et fantastisk job, trods at de fik børn i en tidlig alder.
Alder er desuden ikke et kvalitets stempel. Der er også folk i 30'erne der er komplet uegnede til at være forældre.
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
Måske sådan her: Hhvis man finder ud af at pigen er gravid, og absolut vil have barnet, og faren ikke vil have børn, så skal han ved en form for aftale kunne fralægge sig al betaling til dette. så moren selv står for regningen. Så kan hun jo så selv vælge, om hun stadig vil have barnet eller ej, og faren hænger ikke på noget. Det ku så bare give problemer for faren senere måske.
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
maj 2010
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 91
Og hvor er det dog barnligt at man ikke vil vedstå sit ansvar og hvpr er man usympatisk, når man tvinger en pige til abort bare fordi man ikke GIDER beskytte sig under sex.
Skideflot.
Jeg ville bestemt ikke have barn for 15 år siden, men havde intet valg, da moderen ville have barnet - og tak for det, jeg forguder min datter den dag i dag. Ved sgu ikke hvad livet havde været uden hende.
Siden har jeg beskyttet mig ved sex, for jeg skal ikke have flere børn.
Uden gummi, ingen yummi, som jeg siger til damerne. Jeg boller kun med gummi og kan de ikke acceptere det, så find en anden idiot, der gerne vil risikere en STD.
apr 2007
"Du ku bare ha holdt pikken i ro eller brugt kondom!!" - Javist unge dame, men man er sgu to til tango.. du ku bare lade vær at lege 7/11 i min brandert, så var det ikke sket
maj 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 189
Hvis vi ser bort fra biblen skal der jo to til at lave børn.
Jeg blev selv gravid ved et uheld hvor det blev opdaget alt for sent, men nu her 3 år efter fortryder jeg det ikke og selvom jeg ikke er sammen med faren længere snakker vi da stadig godt sammen og har vores søn i fællesskab.
Så selvom man nogen gange får et uønsket barn er det altså ikke altid fordi moren er en kælling og vil tvinge faren til at være far
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.992
Det er sgu ikke ligestilling, langt fra. Det er forkasteligt at hvis en fyr i en kæmpe brandert boller en hjernelam tøjte gravid (og nej det er ikke bare fyrens skyld), så har han ikke en kæft at skulle have sagt.
Det burde være muligt for fyren, så længe en abort stadig kan lade sig gøre, at fraskrive sig alt ansvar til barnet, incl børnebidrag. Her kan kvinden så få valget om hun vil beholde barnet som hendes eget, og selv stå med alt ansvar og udgifter, eller få en abort. Hvis hun vælger abort synes jeg kun det er fair at fyren betaler et mindre beløb til hende, for "svie og smerte" som det hedder, da en abort jo heller ikke er det sjoveste.
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 530
jun 2009
dec 2010
klamt
jun 2009
dec 2010
Sådan nogle skulle skamme sig.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
jan 2007
apr 2007
jan 2007
jan 2007
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
jun 2009
mar 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
"Synes det er en ulækker tankegang at have at man ikke gider at bruge kondom... Hold nu kæft så fralægger man sig da bare alt ansvar...
Hvis man vil have sex uden beskyttelse så må man jo ønske børn..."
Med den udtalelse indrømmer du, at du aldrig har haft sex med en pige uden kondom.
At have sex med kondom er som at se film uden lyd.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
Enten kan man blive enige om at beholde barnet, så man begge støtter økonomisk.
Ellers kan man få en abort, og hvis kvinden vil beholde barnet, så betaler hun selv.
Hvordan har i piger det så i sådan en situation som jeg fremstiller her: I vil ikke have barnet, fyren vil godt? Hvad skal der ske? "Det er os der har en kusse, vi bestemmer bla bla bla rødstrømpe vrøvl bla bla bla!" Nææææh nej, så anmelder vi ederfandme jer for tyveri af sæd.
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 97
du er en af de skøreste kællinger jeg nogensinde har hørt... tag dig dog sammen og se hvad fanden det er du skriver! det er kun mandens ansvar hvis der sker et uheld ? der er sku 2 om at have sex. men det er selvfølgelig hans ansvar at tage kondom på hvis han ikke vil have børn (i sin forstand også rigtigt) men er uheldet ude så har han intet at skulle have sagt og så bare skulle betale. du er et sygt menneske..
jun 2009
Mændenes rettigheder under graviditet.